Friday, April 17, 2009

IN THE END or END OF THE DAY??


sebenarnya aku dah lama tak tulis blog nih. dulu2 rajin gak. mungkin disebabkan kesibukan sbg student kat sini.


pertama sekali saya nak ucapkan terima kasih kepada EN ABD MALIK BIN MOHD RICK (br aku perasan aku sorang je pggl 'encik Malik') kerana telah menurunkan ilmu yang agak pelik. maklumla xpenah blaja dulu. huhu. terima kasih juga kerana bg assignment 1st suh buat blog nih. klau tak mmg xpenah nak tulih blog.


terima kasih jugak kepada rakan-rakan semua (adib,acot,saib,kiki,bipi,ateng,nurul,iza,fatin,ika,ima,seha,farahain,fafa,aini,adeq,pa,abby,ana,esa,noe,arrdy,nun, wau, ha,lam alif,hamzah ya) kerana atas segala bantuan sama ada sengaja atau tidak. tanpamu teman hidup aku tak bermakna. penuh dengan suka duka, pahit manis, masam masin.


sedar atau tidak kita sudah masuk ke minggu peperiksaaan. segala usah yang kita lakukan semasa blaja 1 semester ni akan dibuktikan pada kertas peperiksaan dan sudah terbukti 40% pada carry mark. semoga semua kwn2 dapat success masa jawab paper nanti..


sempena nak masuk minggu peperiksaan ni, saya menyusun sepuluh jari memohon ribuan ampun dan maaf kepada semua rakan-rakan dan en malik jika saya ada melakukan sebarang kesalahan, kesilapan, terkasar bahasa, terguris hati, tergigit lidah, termakan cili. doakan diri kwn2 dan saya semoga berjaya menjawab peperiksaan dengan tenang.


Dengan ini saya secara rasminya meletakkan jawatan sebagai Class Representative (wakil kelas) bagi sesi nov 2008 - apr 2009. Perlantikan Class Rep yang baru akan diadakan selepas cuti semester ini. insyaallah.


oklah, cukupla setakat tu tulis. xtau nak tulis aper. GOOD LUCK sumer.




-MRFairus



2 comments:

  1. korg tkde friendster ke? nk add... tp frienster satu jee dh aa kut... myspace laa lain2 tu aku geli aa heheheeee

    ReplyDelete
  2. welcome.. welcome to blogger world...huhuhhu

    kekadang bukan banyak menjadi ukuran.. tetapi content menjadi nilaian..

    huhuhuhu

    ReplyDelete